Sponsors geven Borsato-project groen licht voor 'WIT LICHT' Het door The Entertainment Group gecreëerde partnership omvat volgens een persbericht ‘een volledig platform met meerdere hoogtepunten gedurende het gehele Wit Licht-project’. Bovendien zal The Entertainment Group de tv-campagne, van concept tot productie, voor Univé ontwikkelen. “Marco zet zich in voor maatschappij en medemens; hij kan mensen boeien en raken”, zegt Dennis Schomaker, sponsormanager bij de verzekeraar. Daaraan verbindt Univé zich graag. Marco is oprecht, sympathiek, betrokken en eerlijk. Succes is daarmee bijna verzekerd.”

T-Mobile en Samsung zullen gezamenlijk optrekken als partner van het project. Henny van der Heiden, directeur corporate communicatie T-Mobile Netherlands B.V., noemt Wit Lichtéén van de indrukwekkendste entertainmentprojecten in Nederland’. Zijn motivatie voor deelname luidt: “Door de aanpak van Wit Licht zal het project het gehele jaar actueel zijn en verschillende aandachtsmomenten kennen.T-Mobile en Samsung zullen dit voorjaar samen Wit Licht-pakketten op de markt brengen.

Het album Wit Licht, dat in september wordt uitgebracht door Universal Music, wordt in april voorafgegaan door de gelijknamige single. In oktober zal een serie concerten plaatsvinden in het Gelredome te Arnhem. De kaartverkoop hiervoor start op zaterdag 24 mei. In december brengt Independent Films de film Wit Licht in de bioscopen. Behalve de concerten wordt het project tegelijkertijd ook in België uitgerold. Borsato geeft in maart 2009 concerten in het Antwerpse Sportpaleis.
(25-03-2008)
ron: http://www.comment.nl/detail.php?id=962#962
 
 
Reacties
Nog geen reacties
Plaats reactie
 

© s. kroeske - j.fictoor